Monday, November 8, 2010

SATURDAY YANG BZ


Salam pagi isnin, dah 8hb dah bila nak gaji ne? he3x......jumaat lepas public holiday aku tak kemana pun. Seharian di rumah lagipun hujan......Sabtu pagi hubby keje 7-7 so, aku ngan izzul gi tasek aerobik ler. Dah lama tak buat sejak kawan dah tak keje sama lagi. Pas gi tasek balik umah mandi siap2 nak gi kelas cup cake wit kak Nina.
Seronok sangat, ramai tu 5 orang. Ada yang dari senai, kota tinggi, permas jaya ngan Tmn. Rinting. Off coz semua pompuan ler. Kelas start jam 11.30am dan habis lewat dekat jam 5.00pm. Dapat bawak balik 12 biji cup cake. Aku dah tau cam ner nak buat cake cuma nak decorate tu jer. Pas ni leh praktice lagi. Si Izzul yang mengarok, naik darah jadinya aku. Sampai selipar dia putus dok kacau kakak, berlari kesana sini.


















 Haziq melalak nak bergambo + selipar putus
Hi

Thanks for Being My Friends