Tuesday, November 30, 2010

OH TIDAK!!!!!!


Dulu lain sekarang lain. Dulu macho sekarang dah sikit boyot. He3x.........x ngutuk tau fakta.....Kadang2 bila kita imbas kembali zaman dulu2. Memang geli hati, kelakar, ada tu macam tak percaya. Dan dalam kepala otak mesti bertanya "itukah aku dulu'? Ada orang masa anak dara badan kus semangat.....tapi pas bersalin badan sedap mata memandang. Untung kan? Tapi cam aku dulu ibarat ikan sardin @ playwood. Nipis jer. Makan ler banyak mana. Tang tu gak. Tapi pas gugur anak pertama dan mengandung anak kedua. Amik ko dari 50kg trus....carta naik ke 68kg. Sebanyak 18kg tambahan lemak2 yang degil kat seluruh badan ni.
 Dulu masa bercinta @ dah bertunang. masa ni ibarat apa ntah. Sorang keding(aku ler) 2002

2004
Raya 2005
2006(Ngandungkan Izzul) 9 mths

Raya 2007 (Izzul 8 mth)

2008 (majlis Perkahwinan Adik)

Marhaban 2009

Yang ne terbaru. Tapi sebenarnya nak citer gambar bawah ne.....

Apa ada disebalik topi? he3x....hubby dah botak, Tu ler mintak pengunting rambut gunting guna tapak 2 . Last2 tak guna tapak. Dah terpaksa bertopi selalu. Yang pelik tu gi kerja pun pakai topi. Walaumacam manapun abang ayang tetap cakap abang hensem.......truely deep from my heart.

Thanks for Being My Friends