Tuesday, November 30, 2010

MACAM2


Hari ni datang ofis bawa bodyguard, siapa lagi si izzul haziq ler. Yang dia tahu makan, minum, main ngan kapal terbang dia yang dah mengalami suku kerosakan. Masih boleh jalan lagi. Selagi ada makanan kat atas meja. Selagi tu dia tak berhenti makan. Khamis ne dia dah start sekolah sesi pagi. Marah2 pun aku sayang sebab dialah anak yang aku ada buat masa ni. Siapa tak sayang anak oi.....Khamis ne aku ngan hubby amik cuti nak hantar izzul ke sekolah. Pengalaman yang tak pernah aku alami sebelum ini. Agak2nya izzul nangis tak? Tengokkan keadaan dia yang tak sabar nak kesekolah. rasanya ok kot.

Hi

Thanks for Being My Friends