Wednesday, November 10, 2010

MACAM-MACAM


Salam pagi rabu, aku belum dapat gaji lagi.....apa motif ek? tak ar cuma nak cakap jer.....tapi boss janji ari ni dari janji dia isnin lalu. Ni dialog boss isnin lalu:-

Boss: Izan you punya gaji lambat sikit ya.
Aku: Ha! lambat? Ok, Bila?
Boss;Isnin depan.
Aku: Jangan la lambat saya nak bayar kereta boss.
Boss: Ok, saya cuba.

?????? Cuba? nak bayar gaji cuba? Si kasma apa lagi terbakar bulu idung ngan ketiak dia dek panas suhu badan menahan geram. ha!3x) bila dengar berita itu. Kadang aku tak faham ler ada gak mahluk macam ne? Apa dia ingat aku makan daun, ulam pasir? Terer. nak gaji kena bagi alasan nak bayar ne, nak bayar tu. Macam mintak sedekah plak. Kesian...........aku. Asal dia bayar sudah......kalau tak aku jadi SHERK nanti baru dia takut. Ok, aku pernah citer yang bahu aku sakit giler macam mendukung "benda". Tapi sakit tu dah berakhir isnin malam. Adalah perubatan tu....Tapi cuma tegang jer, mana ada penyakit terus sembuh dalam sekelip mata. Beransur-ansur ler. yang penting sabar.

P?S: semalam tgk citer paranormal. Seram gak seh!

Thanks for Being My Friends