Wednesday, March 31, 2010

FAREWELL PARTY FOR DEQNA





Pagi tadi aku sampai dulu ketempat kerja kemudian disusuli oleh aini, kasma dan deqna. Sebelum deqna sampai aku sempat tanya aini ngan kasma apa nak buat hari ne. Sebab ari ni deqna(kak ina) last kat sini. Kasma bagi signal kak ina nak naik ofis so, bincang kat ym jer. Dah bincang tepat jam 12.30 kami nak pi jalankan project khas. Kasma pun berlakonlah yang hubby dia tak dapat amik untuk balik tengahari so, dia "berlakon zan, nanti rehat numpang, hubby aku bz tak leh nak amik" aku pun dengan serius jawab ok, aku tak kesah" Macam2 halangan nak kuar jer ada kerja, kereta tak leh nak kuar kena halang ngan kete boss. Lambat gaklah keluar rasanya 12:45 keluar ofis. Destinasi pertama ke kfc pusat bandar, nak cari hadiah tak tau apa nak kasi. Pastu beli kek, gi sakura tmn. air biru tak de kek ais cream. so pi bacang, yang ada coklat ngan strawbery. deqna suka. ok set....cari sudu ngan pinggan. Sampai kat ofis perkara pertama yang aku ngan kasma buat nak nyalakan lilin. Aku, kasma dan aini buat kejutan untuk deqna. Sebenarnay awal seminggu kami dah rancang nak buat, kami kongsi2 sepakat membawa berkat. Dia dah start nangis dah, rupanya baca blog aku. Pas nampak kita orang lagi lalak. aku dah tak lalak sebab pagi2 tadi dah sebesen air mata keluar dah (nampak na menipu). memang betul sebab aku ne cengeng. Aku ada amik video masa party ne tapi susah nak upload. Majlis yang menyedihkan sepanjang aku kerja kat situ. Hilang sorang sahabat.........Yang dapat kami hidangkan hanya kek ais cream strawbery ngan set combo kfc. Dia memang terkejut tengok kejutan dari kami bertiga. Semoga menjadi kenangan sehingga akhir hayat.....amin........love you, miss you........




Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers