Friday, March 5, 2010

Lamanya tak berblog....maklumlah numpang pc orang. pc aku rosak, apa kena ntah sehari aku tak datang kerja esok terus rosak...bosanya.......dulu tak de pc ok ler...bila ita dah ada pc pastu rosak tak ke hidup merempat..selalu kena sindir dek kawan ofis kekadang termakan jugak dek hati ne....kadang buat dono je. apa pun nak idup, teruskan ler........aku ne tengah kumpul duit nak beli laptop....kalau mampu...mana taknya boss kata pc awak kongsi2 jer lah ye...nak jawab apa? cari keje lain ler kalau dah bosan......hr kongsi pc....lawak jer.......mungkin aku ne kurang penting kot.......tak kesah ler.....bagi pekerja macam aku ne yang dah hampir 11 tahun berkhidmat ngan syarikat ne.....lawak lah....he3x

Thanks for Being My Friends