Tuesday, March 30, 2010

RASA BERSALAH

Salam hari selasa, 30 mac 2010. Semalam kat ofis tetiba jer bad mood. Bukan selalu, sebab selalunya aku ne riang, ceria biarlah orang duk kutuk aku kuat makan, gemuk(tak cakap) tau2 sendiri dahlah. Pening pasal hal lorong. Aku dah tak nak pegang jawatan dah. Duit lorong aku nak pulangkan. Mulut orang bukan boleh tutup. Aku ingat takat tu jer....hubby plak tak kasi anak main kat taman permainan lagi, hubby balik kerja je trus mangga pagar umah. dia kata setakat jumpa jiran senyum2 dah jangan lebih2. Aku pun ingat nak duk umah pak mentua balik. Tapi sayangnya umah ku ini nak ditinggalkan.(mati tinggal gak). Dulu masa ngandung yang pertama aku ne kuat sensitif, cakap sikit dah merajuk siap nangis lagi. Kalau aku cakap kat orang tak pe plak he3x.........padan kena lah tu..........Tamabah lagi menyusahkan diri. balik keje singgah kat econsave, kat tempat parking tu ternampak pekerja econsave tengah memadu kasih. yang si gadis duk cuit2 idung si teruna. rambut si gadis digerbangkan(betul ke) ala2 filem tamil. masing2 duk belai tangan. cakap macam nak bercium. rasa dah miang tahap gaban kot. Kita duk pandang dia berdua buat dono je. nak balik tu ada lagi bat darma tamil. O DENGAN BERANINYA AKU PI KABAR KAT PAK GUARD(MELAYU) " PAK CIK SAYA NAK CAKAP SKIT NE, ADA PEKERJA ECONSAVE TENGAH CUIT2 IDUNG , BELAI2 TANGAN, TAK SEDAPLAH MATA NAK PANDANG" PAK CIK JAWAB"HA! CUIT IDUNG? MEH PAK CIK CUIT PIPI DIA PLAK.......kata hubby si teruna dengan muka bengang duk pandang ke kami dalam keta. takutlah plak aku ne. tapi tak ke mencemarkan imej econsave? dah dia park kat sebelah pintu masuk econsave, cuma diselindungi tong2 gas tu. buta ke pe?

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers