Saturday, March 20, 2010

CELCOM BROADBAND

Hari ni aku tak kerja tetiba jer hubby ajak gi celcom kat tmn. molek nak daftar b.band. aku setuju jer tapi yang murah2 jer sebab aku jenis tak suka nak berhutang…….cukuplah hutang kete ngan umah. Bulan ne last promotion. sampai kat tmn. molek diorg baru nak bukak. nampak aku terus offer.” kak, nak b.band?” ada RM98 ngan RM68. So, aku pilih yang RM68 jer sebab kat tmpt kerja guna streamyx….kat rumah jer nak guna celcom ne. Sekali balik umah memang lembab lah RM68 punya. Dia orang suh aku pakai yang RM98 sebab 10x lebih pantas dari RM68……..tengok ar, kalau nak laju tukar yang RM98 ar.

Thanks for Being My Friends