Sunday, March 21, 2010

PUCAT

Hari ne bangun jam 6:30 pagi, haziq kencing lagi tapi kali ne kat carpet. susahnya nak ajar aziq kalau nak kencing pergi toilet. Biasanya tak macam tu, sebab sebelum tido dah ke toilet. Dah nak akhir bulan mac ne musim hujan plak, so kencing lagi. Dia kejut “ ibu aziq kencing” bila aku bangun tengok dia tak pakai seluar tapi air kencing kat carpet….rupa2nya seluar dah kat toilet…..”kenapalah tak kencing kat toilet jer………..” walau macam mana pun selamat tilam aku. 

Thanks for Being My Friends