Saturday, March 27, 2010

AKTIVI HARI SABTU

Aktiviti hari sabtu kalau tak kerja macam biasa, sebiasa-biasanya. Mengemas rumah, mop lantai nak basuh baju abang dah basuh semalam petang, dan macam selalu aku buat tukar je tempat susun atur perabot kat umah ne. Tu ler apasal ek cepat sangat bosan. Tak banyak sangat aktiviti pun baju dqah kerng lipat, macam penat sangat sampai tetido 2 beranak. abang keje pagi hari ni, balik keje jam 7 malam. nak masak pun malas. Last2 ajak aziq gi umah mak ngah dia. sebelum perg aku beli laksa, goreng pisang, keropok lekor ngan air kelapa. Panas sangat hari ni peluh tak henti2 rasanya kalau tadah dah penuh sebaldi. he3x......(nampak na menipu) tetiba je mak ngah ajak aziq mandi kolam. Apa lagi wadah yang demam tu ngan kakak dia wanie pun memang suka main air. Jadilah taman mini tema air yang cenonet di depan umah.(next time upload gambar)

Thanks for Being My Friends