Tuesday, September 13, 2011

IZZUL KERUMAH TERBUKA PINTAR BISTARI

Gara2 terlupa mana aku pi letak cable camera n3 jumaat lepas tersangkut. Hari ni baru jumpa cablenya, maka adalah n3 tuk ari ni. Jumaat lepas aku ingat nak masuk halfday, gara2 mencari kedai air cond kat tmn. johor jaya. Last2 orang air cond nak pasang kul 3pm. So, aku terus cuti ler......sedapnya tidur pakai air cond...he3x tak lah berpeluh sakan bila tidur & macam bau baja jer baju bila bangun tido....tengah2 pegnent ne memang sentiasa panas. Kipas syiling & meja pun tak leh nak halau peluh. Akhirnya dapat juga....2nd pun x per janji ok. "Ayang tak cerewet bang". Memang perangai semulajadi aku, nak sesuatu benda kumpul duit dulu baru beli. Tak beranio nak utang2 kalau boleh beli cash. Tapi kalau dah puluh2 ribu tu utang gak lah. Yang paling miang si izzul " ibu malam ni izzul tido kat bilik ibu ea, abis bilik izzul tak der air cond" . Dia nak gak zair cond ngan tv letak kat bilik dia...amboi2...dah bagi betis nak peha plak....tunggu ibu kumpul duit lagi ea.....


Izzul majuk nak gak pakai kasut raya gi sekolah, tapi ibu dia x kasi kang ilang kang. "cikgu suh bawak kuih ngan pakai baju melayu jer, bukan kasut raya"

 Aksi2 anak terunaku berposing sebelum van sekolah sampai....nak gi raya kat sekolah ler katakan.....






 Dah macam rabbit dah ngan gigi rongak tu....





 Semangat nak sambut merdeka 16 september 2011 ni

Izzul balik dari sekolah, terus gi tesco makan tengahari





Thanks for Being My Friends