Thursday, September 29, 2011

BEFORE DELIVER


Macam- macam perangai kan? semalam siap bagitau kat hubby sebelum bersalin macam2x aku nak buat.

1. Nak mandi kolam, lepas gian....
2. Nak makan kat sea food restaurant
3. Nak tengok wayang
4. Nak siapkan projek makeover kerusi, nak cat katil baby.
5. Nak siapkan menjahit langsir, alas meja, sarung kusyen.

Bab2x mengemas tetap berjalan macam biasa, cuma membaking jer aku slow, tapi dah akhir2 ni terajin lah plak. Rajin buat kek tapi x rajin makan kek. Bab2x makan anak & hubby jer. Suka bila tengok derang makan. Hari tu sepupu hubby datang aku buat Marble brownies cheese siap mintak resepi dan aku tapaukan sikit untuk derang makan on the way balik. Alamak! aku lupa ada yang request nak makan sotong sumbat. Kawan isteri hubby yang mintak, mandangkan masa derang datang umah, sotong sumbat dah habis. Kena buat tu sebelum aku bersalin.....

Rasa macam pasni dah tak leh nak buat lagi. Apa ea? entahlah, yang penting semua tu aku nak buat sebelum bersalin.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers