Tuesday, September 13, 2011

BANDUAN PERUT BESAR

Sapa2x?  ha! banduan mak buyung perut yang besar akibat perbuatan suaminya. He3x......mati2x aku ingat perut aku kecik jer. Sampai nurse kat klinik desa kata "besar ea perut akak" . Dengan selamba aku menjawab "dulu lagi besar lilit perut 44. Tapi bila terpandang cermin kat ofis..ye la perut aku memang besar. Sampai sendiri tengok pun naik seram. Ni kalau gi klinik HIJRAH confirm Dr. Mahzan tegur anak aku mesti besar. Dulu masa ngandungkan izzul lahir 3.6kg dengan tinggi 51cm. Kali ni janganlah besar lagi. Kalau boleh aku nak bersalin normal. Seksa oi! kena belah2 perut ni, asyik kena teguk pati ikan haruan jer. Tapi kalau dah bakanya besar2 mana mungkin anak comel2.


Muhammad Izzul Haziq day 1


Saja nak ingatkan kenangan masa ngandungkan izzul dulu, bahawasanya aku membengkak seluruh badan.....macam tak caya jer...


Dan keadaan terkini secara langsung dari ofis hari ini
Pandangan sisi

 Dari depan

 Dari belakang
P/s:Tolong jangan gelak sakan.....kang ada yang kena badi kang. :)  Cara amik gambar dah macam banduan.......

Thanks for Being My Friends