Monday, January 25, 2010

KUNJUNGAN KAWAN BLOG





Dah lama nak jumpa, nak anto roadtax ngan insuran. Tapi ada problem, akhirnya siap gak dan kunjungan keluarga kak NJ ke rumah kami. Seronok kenal kak NJ ngan Family dia, orangnya senyum sokmo....dan peramah....anak aku macam biasa...mula2 malu pastu tak tau malu....seronok kata dia kawan ngan anak kak NJ. Anak dia pun sporting. Seronok bebual ngan kak NJ, ye lah aku pun peramah giler...banyak cakap...sampai kak NJ tak leh nak celah....Dalam banyak2 gambo yang aku ngan hubby ambik cuma gambo hubby ngan suami kak NJ jer yang elok....tak leh jadi ne mesti anto camera tu gi pajak gantung...tu la...asyik ambik gambo tak cantik jer...ha! biaq pi........ Aku hanya sediakan air teh, kek pisang ngan kerepek pedas jer. Tu je yang sempat. Sebab siapkan barang tunang adik ahad depan. BOLEH TAK LAIN KALI KAMI KE TERATAK KAK NJ? boleh lah.................he3x...mesti cantik umah akak......

Thanks for Being My Friends