Tuesday, January 12, 2010

HUNTING KEDAI PENGANTIN

Hari ne buat ofis boss macam ofis aku, mana taknya rehat dari 12:30 tgh sampai nak kul 2:00 baru masuk ofis gara-gara gi shopping barang nak buat bungah ngan alas dulang. Tema kali ni hitam kuning diraja. chewah...DIRAJA...sebabnya pilih warna ne jarang2 orang buat pastu hanya tema ne jer yang aku terperasan lawo...(ternampak ada kerja kawin kat tmn.pasir putih guna tema ne...naik seh...memang glomourlah...HITAM itu menawan.....he3x...nanti dah siap aku uploadkan. Dalam family ngan jiran2 yang aku bantu buat gubahan hantaran ne warna ne je yang belum pernah cuba yang lain2 tu warna purple+pink, purple+siler,purple+hitam,peach+putih,maroon+pink,blue turqoise+silver,purple+maroon,yellow+oren ngan green+cream. banyak gak hantaran yang aku cuba2 buat, tak sangka yer.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers