Friday, January 22, 2010

KEMALANGAN

Salam pagi jumaat, macam biasa hari ne pun jem jugak ditambah hujan lebat. Baru lepas traffic light dari politeknik pasir gudang jer terus jem. malas nak layan jem aku patah balik umah..dengan hujan lebat tu. sampai kat umah jiran cakap ada kemalangan kat depan tu bas 2 tingkat langgar budak. Dengar citer budak tu meninggal. Wallahualam tak tau...kul 9:00pg tadi aku baru kuar gi kerja. Kurang skit ler jem dia,tapi pegawai polis ngan cameraman ada lagi kat situ...tadi aku ada gak dengar bunyi ambulance.Memang ada kemalangan la.

Thanks for Being My Friends