Thursday, January 21, 2010

GERAM!!!!!

Tajuk geram? memang geram. Hari ne gi keje kuar umah kul 7:30pg ingatkan boleh sampai sebelum kul 8:00pg tapi sangkaanku meleset kecepuk jatuh. Sekali jalan jem kat area nak masuk kota masai. Apa lagi aku berpaling tadah ceh wah.....pusing ler tu nak lalu kat tmn. cendana...bila sampai kat selekoh kedai2 hatiku hancur lebur berkecai..sekali jem jugak...macam nak nangis.....hwa......yang sakit ati 1 line buat 3 line dengan van MEGA L pun sama berebut nak lalu walhal itu jalan aku....BENCI.....BENCI.....eeeeeeee GERAM!!!!! macam nak kuar kete pastu jadi polis trafik....berani ker? tapi tak de baju hijau...ad satu minah ne naik proton wira saloon maroon ciluk2 berebut ngan aku..sekali tu ada motor nak ciluk kete dia..gedegang motor tu terlanggar belakang kete dia...calar beb..padan muka! tu la tak tau undang2..nak cepat sangat...apa ko ingat ko sorang jer yang nak cepat? lain kali SABAR....bila sampai kat masjid TMN. cendana baru aku tau apasal jalan jem..rupanya kete ngan motor berlanggar daaaa....tak seteruk mana, tak ada yang luka...tapi dah ketepi..biasalah ORANG MALAYSIA suka busy body...mesti nak negok tu yang jalan jem.....WAHAI ORANG2 MALAYSIA UBAHLAH PERAGAI MASING2.......

Thanks for Being My Friends