Thursday, January 27, 2011

MARBLE CHEESE BROWNIES

Semalam masa tengah siapkan kulit tart. Teringin nak cuba buat marble cheese brownies. Balik dari ofis, amik izzul kat umah pengasuh. Hari pulak hujan, erm.....x boleh patahkan semangat aku wahai hujan.....aku gagahi jua ke bakewell dan shopping barang kuih. Jeng2.....jeng...aku dah beli barang nak buat fondant gumpaste....... Ari tu ada gi class brownies ngan muffin di class kak norli jadi aku cuba praktikan apa yang diajar. Tart shell x siap, marble cheese brownies yang siap dulu. Apa lagi si izzul x sabar menanti. Asyik tanya dah siap blum. Aku tengok anak aku ni kan, suka tolong aku kat dapur ler. Ha! jadi chef x per tapi jangan lembut2 sudah lah. Biar gambar yang bercerita. Tapi, masalahnya aku x amik gambar pembikinan marble cheese brownies....kelam kabut ler si noreen ni. So, next time i'll be coll ok.



Tak sabar menanti si brownies siap dibakar.....sambil menghitung waktu.


 Dia dulu yang tunggu kat meja suh ibu cepat2 potong brownies.
 Menanti brownies utk dipotong.
Time to eat!......tengok, tart shell yang masih belum ready nak masuk oven. Makan brownies dulu ar....




Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers