Wednesday, January 19, 2011

AKU AKUI

Dulu masa belum berkenalan dengan baking membaking ne banyak sangat masa yang terluang. Mengemas rumah, mencari idea dengan barang2 craft untuk menceriakan lagi istana kecilku. Banyak yang tegur aku rajin sangat. Jawapanku biasalah, anak baru sorang. Bolehlah.....Tapi setelah berkenalan dengan dunia baking ne. Rasanya waktu yang dulu aku rasa banyak dah tinggal sikit untuk melayan kerja2 yang gemar aku lakukan dulu. Waktu hujung minggu kini penuh dengan aktiviti membaking. Alhamdulilah bertambah rezeki, aku manusia biasa merungut kepenatan tu biasa....tapi untuk siapkan tempahan aku gagahi jua. Seronok bila dah tau cara2 dan kalau dah terbiasa ngan kerja2 membaking ne. Kalau x dulu, satu rumah dari dapur sampai ruang tamu berselerak sebab membaking. Tapi skang aku dah tau jadi mkuranglah berselerak. Rasa2 nya aku harus tutup 1 blog aku iaitu noreen's minikitchen . Tak laratlah nak manage 3 blog. Dulu bolehlah, tapi skang ne rasanya tak terbela. Bersawang tinggal lama2. Ok.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers