Sunday, January 23, 2011

KEK HARI LAHIR

Semalam bakar kek coklat, hari ni buat krim & hias. Kek ni untuk anak sedara yang sangat ku sayang. Kenapa? sejak dia kecik aku selalu bawa dia kemana saja aku pergi. Sebab masa tu aku belum ada anak lagi. Apa yang dia minta akan aku belikan. Sebab aku sayang kat dia. Cuma, sejak dia dah besar ne, dia kurang dengar cakap skit.....maklumlah dah 7 tahun, dah besar....dia anak sulong kakak aku. Bagi aku kakak pembawa rezeki bagi aku & suami. Walaupun uda selalu marah kakak, tapi uda sa.....ya.....ng.............kat kakak. Biasanya kalau aku bawa kakak keluar bersama kami. Kalau aku beli barang untuk izzul, aku mesti beli sesuatu untuk kakak. 

Ucapan buat kakak:
Selamat hari lahir yang ke-7 tahun buat Nursyazwani Binti Mohd Zainam, semoga kakak akan menjadi anak yang berguna buat ibu & ayah. Dengarlah kata-kata mereka, jangan suka melawan, jadilah anak solehah, rajin belajar...sebab kakak bijak. Semoga apa saja yang kakak ceburi akan menemui kejayaan...amin..........
Hanie & kakak
Cuba buat & decorate kek......guna krim yang dah sedia ada lam peti sejuk

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers