Friday, January 21, 2011

DALIL CINTA

Masa mula2 aku tengok citer ni, ianya mengesahkan pasangan kekasih yang tak boleh dipisahkan...jadinya setuju nak berkahwin walaupun di usia muda. Si perempuan x pandai masak, mengemas. Nak handle diri sendiri x lepas inikan pulak anak orang. Tapi tu semua boleh belajar kalau diri sendiri nak belajar. Tapi ada satu part yang memang samalah.....mix & max. Ya ke betul ne? Sejibik sama......ha3x...rasanya kalau dia nengok...rupanya dah di DRAMAKAN. Popular beb...he3x...di akhir part 8 & di awal part 9. Tengok ler kalau x percaya. Betapa sopannya menantu ngan mak mertua. Betul aku cakap SEJIBIK. Tapi yang lainnnya, si menantu sedar kesilapannya dan bertekad untuk berubah. Alhamdulilah....syukur. tapi dalam dunia realiti SI MENANTU tu tak berubah. Hati orang tua diluar nampak elok, di dalam siapa yang tahu........Apa yang menantu dia kasi dia x makan pun...buang jer......Susah nya bila hati mak mertua dah terluka. Susah nak baik. MENANTU DURHAKA. Mungkin dia kurang perasan dengan perangai sendiri, x cermin baik2. Kesian....didunia memang dia benar tapi di akhirat nanti allah saja yang tahu.

Thanks for Being My Friends