Wednesday, December 11, 2013

KALAU AKU KAYA



Kalau aku KAYA semua ni aku beli. Kalau ea......he3x..................Apa plak yang aku berangan kali ni? he3x.....Orang kata ukur baju di badan sendiri. Betul boleh ke? Macam tipu jer, macam bohong jer, macam pelik jer.Pepatah tu betul ea memang ada orang buat. Maksudnya bila kita hendak melakukan sesuatu nilaikan dulu mampu ke? Cam aku ni ler nak beli kereta MPV mampu ke bayar bulan2? Jawapan aku insyalah mampu, kalau setakat duit muka RM2k pastu bulan2 bayaran dalam RM3++ insyalah boleh. Kalau nak selesa, tapi kan, aku ni kalau pasal hutang macam susah sikit.....Selagi boleh beli cash aku beli. Ingat nak hadiahkan hubby motor ni tahun depan masa birthday dia. 



Tapi...............dia tak nak & jawab dia baik beli yang ni
Perodua Kelisa

Tapi sekarang ni mak aku bila naik kete aku reramai, maksudnya lebih dari 5 orang dia suh beli kete yang besar. MPV ler tu....senang jer kan? kata mail 2 singgit, ha3x.......Pastu aku terfikir, boleh gak kan dah tak der hutang tinggal bayar duit rumah jer. Tapi aku hanya mampu yang 2nd jer..... Ingat duit yang ada nak simpan leh gi UMRAH sekeluarga. Insyalah.............

Tapi dimana ada impian di situ ada BERANGANAN...................

Thanks for Being My Friends