Friday, December 6, 2013

HOUSE OF TURQUOISE





Yang menarik dalam http://www.houseofturquoise.com/ 
aku memang minat giler tahap gaban ngan dekorasi rumah ni. Kadang tu sampai 2 minggu sekali nak tukar susun atur letak barang2 dalam rumah. Aku ni cepat sangat bosan. Ngemas jer kerjanya. Anak2 sampai dah paham sesangat perangai ibu dia sorang ni. Esok cuti x tau nak buat kerja overtime tak. Kerja banyak, tapi rumah aku, aku rasa perlu dibelai gak. 



Nak lebey masuk jer blog www.houseofturquoise.com

Thanks for Being My Friends