Monday, March 7, 2011

RAJINNYA CIK RIN

Bukan nak bangga giler...hik3x.......masuk kali ni dah 5 kali cik rin buat bunga pahar. Kenapa 5? Sebab 5 orang adik beradik termasuk cik rin yang dah kawin & akan berkahwin dalam masa terdekat ni. Tinggal sorang jer lagi yang belum kawin. Sukalah buat gubahan2 ni, menjimatkan belanja. Kalau beli yang dah siap kat kedai tu banyak tapi harga boleh tahan. Kalau buat sendiri jimat & ikut citara.....Nanti kalau menyempat cik rin nak upload semua gambar bunga pahar yang cik rin bikin sendiri....just to share jer.
 
 Keadaan meja ofis bila waktu rehat, serabut daaa......

Yang ni tuk abang sulong cik rin, tema hijau + pink
Sib baik hanya bunga pahar, gelang emas & mas kawin yang jadi hantaran....jadi x banyaklah keje cik rin. Bila single macam ni macam kurang lawa. Tapi bila dah banyak2 + telur masin yang warna putih tu.....mengancam...ok nanti cik rin upload kalau dah belambak yer.

Thanks for Being My Friends