Wednesday, March 9, 2011

MARI-MARI BACA N3, MURAH-MURAH..............

Tengok, selak, belek-belek blog orang lain. Ramai giler follower. Blog aku sikit jer, tapi ada lagi blog orang lain yang sikit dan ciput jer follower dia. Aku tak rajin blogwalking untuk follow orang & minta orang lain follow kita. Mana yang bagus? Ramai follower atau ramai yang masuk blog kita nak baca n3 yang kita baru saja buat untuk hari tu? Kenapa sebabnya bila kita belek blog kita wah! hari ni jer dah lebih dari 50 orang yang masuk & belek2 blog kita. Tu sikit kalau dah mencecah ratusan yang melawat blog kita hari tu. Bangga giler kan?  Best ea, macam tu. Ada blogger yang buat n3 macam minta simpati, ramai nanti yang jadi follower. Tapi kebanyakkan blog yang aku masuk ramai yang datang melawat, blog tu mempunyai cerita yang menarik, susun atur yang tak semak & banyak info yang terkini dan tertarik. Berblog macam berniaga, nak tengok ramai x yang jadi follower & ramai tak yang datang melawat blog. Kalau ramai, laku ler blog tu. Ada yang saja2 BW tanpa membaca n3 yang kita buat dengan memerah otak bagi menyusun ayat2 canggih lah sangat. Tapi macam aku entah, susah kalau tak berpendirian tetap. Rajin, berblog...malas diam2 sudah......................Jadilah bersarang blog aku dengan sarang labah2 dan semak samun.


Boring-boring 

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers