Wednesday, November 7, 2012

200th Day celebration

?Jam 7.30 pagi cik rin memandu menuju ke Stadium tertutup MPPG. Memang hari yang sangat2x mencabar bagi cik rin, mana taknya, bila sampai kat stadium MPPG try nak call officemate sekali bateri handphone kong, ok.............nasib baik jumpa dengan azura. Ada ler geng x ler sensorang.

Ok, settle, happy ada kawan, nampak tak kami senyum riang? Ok, acara bermula. Mesti ar nak take a picture to keep a memory kan? Skali bateri camera sikit ala2x sipi2x nak kong. Dah tu amik apa yang patut jer. Malas nak dapatkan migrain so, cakap dalam hati jer "kenapalah aku tak charge bateri hp ngan camera"? Kenapa cakap dalam hati? Sebab kalau aku cakap ngan orang lain confirm aku akan migrain sebab tak habis menyesal sebab tak charge bateri. Hwa3x.

 Dah macam kunang2x plak kan? Tapi aku macam x puas jer 1 jam lebih kat dalam ni. Paling gempak bila AC MIZAL keluar ngan lagu GANNAM STYLE. Apa lagi bergendang ler kami semua. "Peace Yo" Gelak sakan aku ngan telatah ac. Yang paling happening bila kami semua diminta k rin bergendang sama bila persembahan dari kumpulan apa ntah. Cik Rin nak post you tube x pandai. Nanti ea. Ada la dalam seminit kot cik rin rakam persembahan derang. Mandangkan bateri kamera kena guna jimat cermat. 
Nasib baik ada azura......ko lah penyelamat aku. he3x....pijam hp azura call manje. Sekali depan mata jer. Tu ar punya ler ramai mahluk allah dalam stadium tu. Melilau mata aku cari si manja ni. Akhirnya kami balik sama ke office. Tapi sempat gak posing manja he3x.....

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers