Thursday, November 1, 2012

HAMPIR SETAHUN :)


Shiera mula berjalan umur 9 bulan lebih, tepatnya masa hari raya puasa. Tapi masa tu 1 gigi pun belum tumbuh lagi. Dan cik rin tetap menanti gigi pertama shiera. Dan akhirnya penantian itu berakhir semalam. Minggu ni shiera demam, cik rin ngan izzul pun demam sekali. Hari2x tanya ngan shiera, bilalah gigi adik nak tumbuh ni. Minggu depan dah setahun umur adik. Makan dah macam2x, tapi gigi tak tumbuh2x. Tapi semalam masa ayah dan izzul ke surau sembahyang ishyak. Cin rin tanya lagi ngan shiera. Masa tu shiera tengah makan biskut, jejari miang cik rin meraba gusi shiera sambil tanya soalan yang sama. Ui! rasa tajam dan keras. Selak sikit bibir shiera. Menyengih dia. Skali dah tumbuh gigi kapak seh. Sukanya cik rin. Balik jer ayah dan izzul dari surau. khabar gembira cik rin bagi tau.

Thanks for Being My Friends