Saturday, November 30, 2013

APA AKU GUNA UNTUK MERAWAT RESDUNG

Nak tau? Baru jer 2 minggu tapi alhamdulilah hidung dah lapang dari hingus yang hari2 tak nak lekang ngan hidung aku.


Untuk makluman korang, 1st day aku try produk ni hingus aku kering, esoknya kepala aku pening makan 2,3 hari gak baru hilang. Pas pening kepala dah hilang banyak plak lendir kat tekak ni. Sepatutnya ku kena kurangkan makan ubatan shaklee ni. Tapi disebabkan nak cepat pulih so aku tetap makan ubat ni hinggalah ke hari ini. Alhamdulilah........dan sekarang dah 2 orang kawan aku guna produk SHAKLEE ni. 
:)

Thanks for Being My Friends