Thursday, November 28, 2013

MIMPI NGERI

Bukak jer mata, dalam samar2 terang aku ternampak ada sesuatu diatas syiling bilik tidur. Terkebil-kebil mata ni memandang apa yang diatas syiling. Huh! tangan orang! dia tengah nak campak tukul besi yang orang selalu guna nak pecah umah. Besar tu. Seram, ngeri, takut, nak menangis pun ada. Terus dalam hati berkata (ada orang nak rompak rumah aku). Habislah......... Aku nak gerakkan badan tak boleh. Aku nak selamatkan syiera ngan izzul pastu terus tutup pintu bilik. Lari keluar mintak tolong ngan jiran2. Tapi.......................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Billa setelah aku genyeh2kan biji mata ni.....................Huh! lega............... mimpi itu tidak benar2 terjadi. Terus aku bangun sembahyang subuh. Si izzul pun aku kejutkan sekali. Ya Allah lindungi keluargaku dari malapetaka bahaya. 



Masalahnya malam tadi aku mimpi hantu sebabnya suka sangat tengok citer hantu. Seekers NTV7. Tapi x lah mimpi cik kak ni. Mintak jauh...................

Thanks for Being My Friends