Friday, October 12, 2012

LAMA DAH TAK BUAT

Apa yang lama dah tak buat? cer teka.........tampal gambar umah..ops...bukan2x...pas ngemas umah @ tukar susun atur barang biasanya cik rin mesti upload gambar kan? Ha! tu yang lama dah tak buat sejak beranakkan shiera. Tu ar mana nak nyempat. Ni shiera dah nak setahun bulan nov ne. Dah pun pandai jalan sejak umar 9 bulan lebih. Ditambah lagi kami dah tak guna broadband prepaid dah. Jadi x ler bosan bila prepaid cepat abis. Tinggal bayar jer kat U mobile tiap bulan. Murah pun murah hanya RM48 selama 5 bulan pas tu RM68 selepas 5 bulan. 5G lagi tu..Laju....napelah tak terbuka hati cik rin nak melanggan ko yer U Mobile. Jom layan gambar umah cenonet cik rin ni.






p/s: kecik jer umah cik rin, muat2x kami 4 beranak.

Thanks for Being My Friends