Friday, October 12, 2012

~~FROM STAR HILL TO HOMEFAIR~~


Sambungan dari rombongan hazri's & company mandi manda @ star hill golf resort. Kami ke Home fair. Banyak jugaklah cik rin nyopping kat sana. Dari barang2 elektrik hingga ke perabot rumah puas kami jalan2x.

Kenkonon cover muka, tapi tu shiera yang cover. Aku tengok kat situ aku jer yang bawak camera. Macam dilarang mengambil gambar jer. Tapi Hubby terus gak snap sana sini. (Atas paksaan aku)

Dari banyak2x tempat aku lalu lalang kat homefair tu. Tempat yang aku duk ulang2x lalu walaupun tak membeli adalah tu2x yang kat atas tu ler. Hai cantiknya. Kalau banyak duit leh nyopping kan? Tapi aku hanya mampu beli pelekat kain kat dapur ngan penutup berus gigi ngan tempat letak ubat gigi jer. he3x.....canggih tau. nak tengok meh ar datang umah.

p/s: Dari banyak2x tempat aku lalu lalang kat homefair tu. Tempat yang aku duk ulang2x lalu walaupun tak membeli adalah tu2x yang kat atas tu ler. Hai cantiknya. Kalau banyak duit leh nyopping kan? Tapi aku hanya mampu beli pelekat kain kat dapur ngan penutup berus gigi ngan tempat letak ubat gigi jer. he3x.....canggih tau. nak tengok meh ar datang umah.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers