Saturday, April 23, 2011

BESTNYA KALAU DAPAT.

Masing2 kalau dah berkahwin memang yang mengharapkan supaya cepat2 dapat anak. Tapi memang ramai kat luar sana nak kawin dulu baru nikah. Ada paham? ada pulak yang gugurkan kandungan sebab malu. Tu lain punya cerita. Dosa masing2 tanggung ar. Cam aku ni dah ada anak lelaki, mesti nak tambah ahli keluarga, takkan nak biarkan anak cakap sorang2 dengan kawan imiginasi dia. Kang giler kang. Tapi skang ni dah pegnant syukur alhamdulilah. Nak mintak baby girl? Dah ngandung tu bersyukur ler. Tapi kalau dapat baby girl ya allah tak tau nak kata apa. Sukanya.......suka tegok anak tom cruise & kate ni, comel sesangat.........


cute kan? dapat satu girl jadilah.....umur dah nak 30. ha3x

Thanks for Being My Friends