Friday, April 22, 2011

KENAPA TUKAR?



Salam semua, lamanya tak updated blog. Last2 tukar pulak nama. Bukan apa, saja nak kasi gempak dan rasa seronok hidup ni. Sama x cam atashinci? Realiti hidup aku sebenarnya suka sangat main cakap jer apa yang nak aku cakap. Tu selalu tersasul, tersalah ayat. Sapa yang baru kenal tu..konfirm @#$%@#%@#%#@. Cakap aku sewel. Ni lagi ler, tengah2 pegnant ni selalu cakap ayat malas giler nak susun rapi. Selalu jer si misae nohara gelakkan aku. Suh aku tukar nama atashinci. Ok2, aku dah tukar dah ko jangan susah hati lagi k. sekian wassalam.

p/s; kepada sesiapa yang duk nge chat kat box sebelah tu. Bukan aku tak baca k. tangan dah lama lemah dawai nak taip balas..he3x.

Thanks for Being My Friends