Thursday, April 28, 2011

3 MONTHS ALREADY

Hari ni genap 3 bulan usia kandunganku, aku dah rajin masak. Pagi buat sarapan, petang masak utk makan malam. Dan bila cuti rajin buat kuih tuk makan petang. Menu? kena tukar2 lah......tengok, hubby dah bising nanti dia yang gemuk.....nak beli sampai dah tak tau nak makan apa. Tapi kalau masak sendiri macam2 boleh dimasak. Apa perubahan bila dah masuk 3 mth? kerap buang air kecil diwaktu malam. Kadang tu sampai 4,5 kali. Ngantuknya, dah janji ngan misae nak kuatkan semangat. So, mesti kuat.  Lagi 6 bulan 10 hari, sekejap jer masa berlalu..........dua date 2nd baby ni sama ngan hari lahir anak yang sulong 10 nov 2006 dan 2nd baby 10 nov 2011. Harap2 semuanya ok, selamat, baby sihat sempurna....amin...........

Thanks for Being My Friends