Tuesday, June 14, 2011

NAK JAWAB PASAL LELAKI MACHO.

Sejak dari kecil, aku memang dilahirkan berjantina sebagai perempuan. Sejati tau mah, sebab dah start sekolah rendah, masa tu aku darjah 6 delima. Aku ada minat satu mamat ni. Cam lah dah tak der lagi mamat kat dunia ni yang sehensem dia.  Bila aku dah sekolah menengah pulak, terjumpa mamat lagi hensem. Jadi, pandangan aku beralih ke mamat ni. Bukan sebab cinta ditolak, kecebus jatuh sungai. Tapi aku jenis suka kat lelaki tapi x cakap, diam2 sudah. Bila tengok best friend bercouple. Aku ngejek dia. Last2 masa form 5. Aku plak terkena virus cinta. Tapi bukan dengan mamat sekolah. Umur dia jauh setahun dari aku. Aku jenis tak suka tukar2 lelaki kalaupun dia seteruk mana. Last2 bila dah tak tahan tahap gaban, atuk nenek, moyang pun tak tahan. Putus.........di tengah jalan. Bagi aku kalau dah kenal sorang mamat...nak stay ngan dia jer. Tapi kalau perangai teruk, hampeh. mak bapak, adik beradik, sedara mara, jiran tetangga pun tak gemar. Pikir sendiri ler. Akhir kalam aku bertemu jodoh dengan suamiku, tersayang........dah buat n3 ni rasa rindu plak kat abang azri. Tak per malam nanti kita jumpa ea....(sambil tekup muka pakai kedua telapak tangan ni aku menaip) malu...ah!........




p/s: aku bukan x kenal, bila ada cerita atau gosip yang mengaitkan lelaki2 macho tu ngapal ler sekejap. dah lama sangat tu x berapa nak popular....dah lupa dah..........(ko kan ada, jadi kamus aku mah, cam x biasa plak)

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers