Wednesday, June 1, 2011

My Baby progress. (16weeks)

Gambar google punya

Ha? Lama giler tak berblog. bukan x idup lagi ea. Masih bernyawa. Cuma.....malas nak updated, malas nak amik gambar. Sian my camera, lama tak manja2 ngan dia. Selasa lepas gi check baby progress. Hu2x poor progress. Dan 9/6/11 ne jam 10.00am kena gi HSI jumpa pakar. Cuti lagi, hubby masa tu baru balik kerja pagi. Sian, kena temankan ayang gi checkup. Ha2x kerja yang paling rajin aku buat.......... jumpa dokter. Tipu! Sebenarnya malas giler. Biasanya kalau sakit pun dah tahap teruk jer aku jumpa dokter. Pastu bila dah makan ubat and ok. Bye2 ubat.....walau mahal cam mana pun.
Ha2x...aku masih lagi kurang makan. Banyak loya dan muntah. Selera memang x usah nak cakap. makan bila perlu dan paling kesian makan pun nak kenyang jer. Tak der lah nak rasa nikmatnya makanan yang ku kunyah. Berat turun dari 69.1kg ke 68.6kg. Ok, my baby dah masuk 16 weeks, my tummy dah nampak besar. A bit worry about my baby progress coz my weight still 68.6kg. Tapi yang satu ni tetap sama. Rajin buat kerja umah. Siap galih2 barang2 umah. sabtu lepas aku ngan hubby serta izzul mengemas umah kami setiap sudut. Dapi pagi ke malam, Ahad aku tak kemana relax jer kat umah. Hubby ngan izzul jer kluar gi kota. Start sabtu izzul dah batuk2 dan badan suam2. Tapi, isnin dia dah teruk, kalau batuk+kahak. Confirm kena lelah. So, kena jaga dia sehari kat umah.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers