Saturday, November 14, 2009

BORING

Bosannya kena kerja minggu ne. Nak wat cam ne dah nama jugak kerja. Hampir nak masuk 3 minngu batuk menyerang. Jiran2 ingat aku ngandung. Biasalah dapat jiran yang terlalu ambik berat pasal aku. Kekadang bosan sebab semua benda nak amik tau. Hari pertama aku sakit badan terasa letih tu yang suruh hubby antar gi kerja dengan aku terbaring kat seat belakang dan pada masa tu plak jiran ku dok tanya "kenapa demam?", tak larat ke? nak jawab apa angguk jer la. Tak berhenti disitu bila aku hantar laksa kat jiran sebelah dia pun tanya "Sakit apa?" Ha! apa ne aku dengan selamba jawablah oh, batuk jer.....pastu hubby jiran duk tanya "dah sihat?" Tetiba jer aku terperasan soalan apa ne. ne mesti ingat aku ngandung. Aku memang ada dengar ada orang duk muntah2..aku suspek jiran belakang umah...dan sememangnya tekaan aku betul. kak yanti yang dah 7 tahun kawin ngandung sejak amik anak angkat...alhamdulilah..rezeki....aku tunggu rezeki aku pulak...Ha! aku dah seminggu tak period..mintak2 ngandung.....dah 3 tahun umur haziq....insyallah kalau ada rezeki..yang penting jangan berharap sangat..nanti kecewa, tension....

Thanks for Being My Friends