Tuesday, November 17, 2009

FLOWER

















Dari satu pasu punya bunga telah ku leraikan menjadi 3 pasu....jimat2....dari rimbun ke jarang2...idea2...pasu yang dulu warna biru telah kubaluti dengan kertas tisu dan ikat reben tetiba jer dapat idea ne.......cantik juga bunga tu..... : ) .....My topiari dah dilekatkan dengan bunga ros...ee....lawa jugak...(masuk bakul sendiri pas tu naik lif) ha..!ha..!...ha..... rose putih tu pun ada 6 tangkai jer muat2 pasu tinggi tu....mulalah rumahku jadi taman..jiran2 yang datang umah mata nya dok melilau tengok umahku...siap cakap lagi "akak tengok noreen ne asyik mengemas jer, apa benda yang dikemas?" Ha! nak jawab apa, cakap jer lah umah kita banyak habuk la kak 1 hari nyapu sampai 4,5 kali...tu yang orang segan nak datang umah kot......tapi aku suka kalau orang datang umah.....meriah...ada gak kalau nak kongsi2 idea duk bebual...ha! buat hitea ok gak....bila yer? sapa plak nak datang? semestinya jiran2 ku...kak tina, aziq, aisyah, kak ani, kak nor, kak zetty ngan ustazah lin.. aku paling suka kalau orang duk suka tanya kerja2 aku...macam mana nak wat ne nak wat tu........tak syoknya mereka bawak anak2 skali jadi kapal pecahlah......hi..hi..hi...




Thanks for Being My Friends