Tuesday, November 17, 2009

BALIK KAMPUNG












Ahad lepas balik kampung, last minit.....tak rancang..tetiba adik telpon cakap esok sepupu kawin...lor..ingat dah lepas bulan 10. So untuk tak menghampakan balik lah kami 5 beranak....yang lain ada hal memasing dan kakak ku kerja..so bawak anak dia yang sulong jer ngan mak aku...kat kota hujan lebat tu yang lecak kat bangsal pengantin. Dah sampai umah mak cik baru teringat nak amik gambo. Yang baju merah tu kawan lama. kakak dia kawin ngan sepupuku. lama tak jumpa.......ya namanya. Aku kalau bergambar senyum nampok gigi dah macam iklan darlie lah plak..he..he..he..Haziq dan sepupunya memang suka posing...kat kampungku banyak lembu kat tepi jalan...tak sempat nak amik gambar..ada lembu tunggu bas kat pondok....



Thanks for Being My Friends