Tuesday, November 10, 2009

BERANSUR PULIH

Dah nak masuk 2 minggu batuk meyerang baru nak pulih. tu pun dah 3 botol ubat batuk ditelan..last2 dapat plak perasa prune..sedap gak...alcohol free....semalam mc tak tahan batuk sampai mengekot2 badan ne. rehat kat umah satu hari. Sabtu ari tu memang tak keje..tapi tak kemana hubby kerja 3 ptg sampai 7 pg baru balik...ahad plak gi blanja barang dapur...tu pun tak larat..asyik nak lentok jer..habis belanja terus balik umah. tak kemana sian aziq, ibu sakit tak leh nak jalan2. Aku mc hubby pun amik cuti gak.dialah yang jaga, dialah tukang masak ngan buat kerja umah..daku jadi tuan puteri...(biasa pun cam tu gak he..he..he..) manja...eeeemalunya. nak cakap pun suara tersangkut2 macam pak uda...hari ne gi kerja pun hubby yang antar...badan ne lemah semacam jer...ha! hari nie birthday haziq yang ke 3 tahun. tapi semlm dah sambut..beli kek kecik..jer....dia tiup lilin pastu hantar kat jiran2...nak masak2 pun tak larat...nak gi jalan pun apa lagi....insyalah kalau sihat hujung minggu bawak haziq gi melaka....

Thanks for Being My Friends