Tuesday, July 21, 2009

JIWA NAK RAYA















Tahun ne nak siap awal, tak mo jadi macam tahun lepas penat semua buat last minit. kalau boleh nak siapkan dapur sebelum puasa. boleh ye bang, saaaaayang abang. umph...pastu nak cat meja makan yang beli tu, nak cat umah. plasterkan dinding kat tempat letak keta. balang kuih tak yah beli guna tahun lepas2 jer.....kuih buat sendiri.....ganti puasa lagi 2 hari jer....tu penting tu.baju beli yang dah siap...kalau buat + upah lebih kurang jer.....langsir dah boleh jahit( jahit sendiri jer) tu lah susah pintu sliding door, langsir jer makan 9 meter.....belum 2 lapis lagi..tapi susun atur perabot dah siap.

Thanks for Being My Friends