Thursday, April 22, 2010

AKU?

Kenapalah ngan aku ne, sekejap ok. sekejap x ok. agak2nya ne lah gemini punya penangan. tapi jangan salahkan gemini...tu ramalan jer...diri kita kita yang control....sejak abah sakit aku pun sakit perasaan. Kadang aku baik jer..buat keje umah cam biasa, tapi kalau penat asyik nak marah2 jer...mungkin aku bekerja. Bawak abah gi berubat tradisional bukan ngan orang lain. Bakal mentua officemate aku(aini). mana tak nya mata abah asyik keatas jer...macam nak kena sawan....takut cik lin(jiran abah). Hari pertama berubat sakit abah dah kurang sikit. tapi nenek Dne macam tau jer aku pun ada masalah. Dia kata, kat badan aku ada puteri bunian, nenek, harimau ngan panglima hitam. Nak percaya pun macam ragu2 jer. Walhal kekadang aku rasa pun begitu. Kadang aku lihat kat cermin muka ne macam dah tua, kadang macam bersih jer. Tu ler kata nenek tu "benda" tu datang x selalu. Tapi kalau aku marah memang tak hingat punya. Kalau berlawan cakap aku selalu menang. BERSAMBUNG...........

Thanks for Being My Friends