Sunday, April 4, 2010

HOSPITAL SULTAN ISMAIL

Selamat malam, penat hari ni....jam 9.00 pagi siap2 kemas barang2, baju2 sebab nak duk umah pak mentua balik. Dia sakit, yelah umur dah 70++. Bukan semput atau lelah. masalah paru2 dah rosak....jam 2.00ptg tadi kami 3 beradik dan haziq bawak abah gi HSI buat cek up. Sampai jam 2.30 ptg cek in kat wad kecemasan. nama jer kecemasan tapi dilayan macam pesakit luar.....lambat giler. Walhal abah sesak nafas. Memang tak teruk sangat, tapi warga tua patut dilayan baik. Nak tau jam berapa abah dipanggil masuk? 5.30 ptg. Dokter panggil masuk terus guna oxygen, pastu x-ray paru2. paru2 abah ada problem. dokter kata terkoyak? macam tu ler...aku dah ngantuk + lapar. Dah lah tu nak ambik keputusan x-ray pun makan masa.......tapi abah kena rujuk kat HSA...tak tau bila nak gi...harap2 leh gi cepat.......

Thanks for Being My Friends