Tuesday, July 17, 2012

NIKON COOLPIX L110

Macam x caya jer camera ni akan jadi milik aku. Ceh wah! kenapa? x percaya? he3x.........pasni berposing sakan perabot2 dalam rumah. Jangan ter play ot suda.... Mana x nya, galih sana shoot, galih sini shoot. Si izzul ler jadi rakan kongsi idea mengemas umah pastu buat serak. Shiera plak.....tolong izzul serakkan umah. Tak lupa tuan umah skali. Nak updated blog pun x syok sebab x der gambar. Nak cerita bagai jer nyampah ler plak. Ada gambar ok skit.


Dulu aku pakai camera sony. Beli dari abang ipar aku. RM600 jer ngan dia. Kira second hand ler. Banyak gak gambar yang aku amik guna camera tu. Cantik walaupun hanya 3.2 megapixel. Kecik jer kan kalau compare ngan handphone. Baik x yah beli. Tapi tahun tu 2005 tak salah aku. Kira ok ler untuk masa tu. Pastu masuk 2009 aku beli camera kodak harga RM450 + RM50 untuk 8G memori card. Banyak tu 8G macam2 boleh simpan. Penat tangkap gambar amik video plak. Tapi video anak2 jer banyak. He3x...masa tu izzul ler posing sakan. Selain ibu ngan ayah dia yang dipaksa bergambar.
Kedua-dua camera tu dah rosak.....wassalam......memang tengah cari camera buat masa ni. Tentiba.....kawan hubby nak jual camera dia nikon coolpix L110. Baru guna 2,3 kali jer..Condition ok tip top. Setelah aku menelaah, membelek bagai, buat search berjam2. Ok aku beli. Ye ke confirm nak beli? Jadi jer ler.........Sian kami asyik posing ngan camera handphone jer.....Ala, dulu x der camera boleh jer idup. Susah giler bila kemahuan melebihi keperluan. Tapi kira perlu ler. Dah noreen, cuba ler ko beli benda yang ko suka. Kerja penat2..so pejam mata sikit beli jer camera tu. Habis cerita!

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers