Tuesday, June 26, 2012

KUIH RAYA TERHANGAT 2012


Assalamualaikum semua, lama kan tuan empunya blog ne tak bersiaran. Dulu menjual kuih buatan sendiri dan sekarang tolong jualkan kuih raya orang lagi. Ko ada? ha3x...ayat baru yang cik rin dah kerap gunakan sekarang ni. Biasanya ayat tu untuk golongan au2x jer kan? Sekarang ni dah jadi trend plak. Ha3x...gelak besar cik rin. Ok2x...ne nak cerita yang tahun 2012 ni untuk sambut raya cik rin jual kuih raya yang gerenti sedap, menyedap, meletup dalam kunyahan anda2x semua....fuyooo...ayat tak bleh blah. Sebab apa? sebab cik rin dah merasa kuih2 ni....memang sedap....Sebenarnya banyak lagi kuih2x taya ni tapi disebabkan mrs. kodak cik rin gagal berfungsi mungkin sebab penat kot. So cik rin rehatkan dia buat beberapa hari. Sian dia..........tapi kalau dia degil gak...nampaknya kenalah cik rin madukan dia ngan Mrs. conan...ha3x.......ko ada? Rezeki orang yang berniaga kuih ni...kat tempat kerja cik rin ramai gak yang mengoder...alhamdulilah...rezeki dia.

Thanks for Being My Friends