Wednesday, February 3, 2010

MAJLIS PERTUNANGAN NURUL NADIA & HARDI




Salam, lambat buat N3 ne sepatutnya hari isnin tapi isnin tu internet ada prob. selasa plak pc ada problem.....geram sangat....on pc jer kat monitor tak de apa2 yg kuar...dah buat checkup kat monitor ok fine....kat wayar2 ok fine..sah dan sahih pc aku ne nak kena tukar laptop ne. apa pun majlis ahad lepas semuanya berjalan lancar....best gak dapat tambah sedara ngan orang negeri sembilan ne...suka dengar bila diaorg bercakap berlagu2.....ne jer gambo yg dapat aku tangkap....penat bukan main sebab jadi tuan umah...dari hari sabtu sampai ahad aku dan hubby sibuk macam buat kenduri kawin...abang yang sulong yang jadi tukang masak kami tolong2 jer. pastu penat ngemas umah cam biasa.....

Thanks for Being My Friends