Tuesday, September 29, 2009

SUASANA HARI RAYA 2009

Salam lebaran buat semua kawan2 blog, maaf lambat updatekan blog....tragedi ngeri di saat2 akhir menyambut hari raya. Serangan chicken pox......tak tau dari mana kena jangkit....muka, badan dan kaki habis kena serang.....nasib baik nak raya dah ok skit kalau tak siapa yang nak masak.? mak mentua dah tiada jadi aku terkontang kanting sorang yang kena masak juadah hari raya...nasib baik ada kaki tangan yang membantu akhirnya siap gak...nak jahit langsir kat bilik ngan dapur tak jahit2...nasib baik ruang tamu punya dah siap.....kalau tak sedihlah dihari raya....pas aku yang kena anak pulak..sian aziq....anak aku muka ngan kaki serta tangan yang teruk badan ok jer...budak kecik tergaruk2 tu yang cepat kena jangkit...suami aku plak terselamat sebab aku paksa dia makan ubat yang sama aku makan. kalau dia sakit siapa nak jaga kami 2 beranak....bertambah sedih bila ditolak beraya....nak raya umah kawan tak dapat takut kena jangkit...padahal aku ngan anak dah baik dah 4 minggu......tak pe lah nak wat cam ner....terima lah.....macam kena penyakit kusta lah plak....

Thanks for Being My Friends