Tuesday, May 25, 2010

UWEK…………….

Tajuk atas tu pasal muntah. Bukan pembawakan, bukan loya ngandung tapi gara-gara tercekik tulang. Bukan tulang dinasour……. Ha! penangan ikan kembung masak asam gulai nenas ler ne.  my favorite…….menghirup kuah skali beb. Bayangkan 2 hari aku makan lauk yang sama. Sayang nak buang lagipun tak basi. Start tercekek hari sabtu….menahan sakit…..hari ne jam 10.00 pagi tadi aku telah diselamatkan oleh dokter mahzan…..tq dok….panjang gak tulang ikan tu 1 inchi. Patut bila aku telan air liur jer rasa nyucuk2. Macam2 dah aku cuba, telan gumpalan nasi, makan cokelat tanpa kunyah, minum air banyak2, makan roti gumpal tanpa kunyah. Tak jalan. Kan semalam aku masak bawal 3 rasa. Sayangnya bila lepas makan aku gi toilet sebab ada rasa nak muntah bila batu…..nak tau apa yang kuar? Makanan tengah hari……diikuti makan malam yang baru 10 minit tadi aku hadap. Sayangnya………………..perit tekak bila muntah keluar macam air terjun himalaya…………pastu mula rasa pening ala2 nak pengsan. Tu yang esoknya bangun pagi kenoning……….ingat x kuar lagi nak cuti….bila dah lega………alhamdulilah…….aku masuk opis lambat banyak…………leganya……(p/s) makan guna mata…jgn guna mulut jer…..lihat apa yang kita nak makan…)

Thanks for Being My Friends