Monday, May 18, 2009

MONDAY PROBLEM

Asal tiba hari isnin jer mesti macam2 penyakit yang datang, sakit badanlah, peninglah tadi macam tak sihat nak pergi kerja. Yelah semalam ada aktiviti gotong royong kat kawasan perumahan heliconia, tempat kita duduk. Tapi bila pikir2 kesian plak kat kawan nanti dia sorang2 kat ofis. kerja jelah...kaki masih lagi boleh melangkah. Pening kepala ne sampai rasa nak muntah...SEmalam pun suami jer yang banyak buat kerja umah, dia masak nasi, cuci toilet dan uruskan anak...nasib baik sabtu malam rumah dah kita kemas....sebab ahad tu jam 7.00 pagi dah kena siap untuk aktiviti gotong royong. kerja gilakan jam 12.00 malam baru settle kemas umah...jiran2 pun ada tegur malam2 kemas...rajin nyer...masalahnya kalau dalam seminggu tu kita tak galih2 barang tak lengkap hidup ne...rasa macam ada yang tak kena....dalam 2 minggu mesti kena alih barang2 kat umah.....sebab kita cepat rasa bosan....apalah nasib giler mengemas.....ahaks......

Thanks for Being My Friends