Tuesday, December 3, 2013

BERANI????


Korang suka tengok cerita atau dengar melalui radio kisah2 misteri ataupun hantu ni? Aku start minat ngan benda ni masa balik kluang umah abang aku. Masa tu dia bukak DVD WUJUD T.A.C . 
 

DVD ni semua sekali ada 11 siri. Kumpulan paranormal dari Singapura ni menjalankan kegiatan kajian tentang pelbagai jenis TABU siap ngan seruan. Mana taknya hantu tu keluar, dah dipanggil. Kebanyakkan ekpidisi dia orang jalankan di Indonesia tapi ada gak kat singapura. Di Indonesia memang terkenal dengan angker.....Aku dah pernah tengok kajian diaorang ni. Nak kata tipu pun ada, real pun ada. Tapi memang seram sebab setiap 1 rakaman memang siap ngan music background yang macam memanggil hantu. Contoh jenis tabu yang dia orang pernah buat , ada tabu mayat, tabu main pocong-pocongan, tabu si raja kuning, tabu dapur,  ada gak dia orang selitkan benda2 mistik dan sejarah. Ni adalah pengarah WUJUD T.A.C . Kak shikin & suaminya Abang Mizi.

Ahli team WUJUD
 Tapi yang bestnya DVD 9,10 dan 11 yang di keluarkan untuk 2013. Aku memang suka tengok cerita seram ataupun dengar. MJ 12. Tapi pastu perasaan takut mula ler menular dalam benak fikiran ni. Sekarang ni nak cuba jangan pikir sangat. Boleh gitu? Malam tadi aku try dengar MJ 12. Banyak gak kisah seram dari Pontian Johor. 

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers